sjuk !!!!!

Japp har varit sjuk 
men känner mig bättre nu så i morgon blir det nog jobbet igen
Helgen har varit bra fast jag började känna av redan på lördagen att det inte stod rätt till
men våran mys helg blev bra änndå fick vilat ut en massa kan ju behövas 
ifredas när vi kom dit så myste vi lite innan älsklingen skulle på massage behandling
jag följde med han jisses vilka långa koridorrer man få gå
såg några långhåriga killar komma goendes med fullt av tatto älsklingen sa va tattos dom har 
jag försökte tysta ner han och sa låt dom få ha det ja det får dom ha men va många 
hihihi stackars älsklingen han följer inte med i tiden och vi behöver ju inte ha några om man inte vill
men som sagt när jag satt och väntade på han så satt ett gäng killar och pratade 
blev lite nyfiken när en andställt kom till dom och pratade med dom
och sen frågade om deras atougraf
sen kom andra dit och pratade med dom jag tjuvlyssnade lite men fick inte kläm vem dom skulle vara 
och en kille pratade åxo engelska men dom andra pratade svenska
så det var bara två kvar och till sist reste dom sig då kunnde jag inte låta bli att fråga
ursäckta är ni kända på något sett dom flinade kända  nja 
jag frågade om dom skulle vara något förband då skrattade dom nääää vi ska spela här 
jaha och kände mig lite pinsam  rock musik då skrattade dom igen nääää
vi är ett av det kända hårdrocksband här i sverige jaha vardärför jag inte kände igen er då 
får man fråga vem du är jag är trumisen i bandet och den andra killen sa att han var trummisens bitch
men det tror jag nu inte riktigt på han tyckte nog det var kul att jag inte visste vem dom var 
jag frågade trummisen om jag fick ta ett bild och det fick jag
han frågade om jag ville vara med i fotot nej tack gillar inte foton på mig själv 
han skrattade lite inte jag heller sa han det var verkligen trevlig kille ödmjuk och trevlig
brydde sig inte om hur jag såg ut jag tog ett kort trummisen är han som håller ljusstaken
vilken tur jag tog två kort för det ena blundade han på hahahaha
 
ja sen tog jag på gruppen av killarna som satt vid bordet innan i smyg så dom blev ju inte lika bra 
men vågade ju inte gå fram när dom var så många sen berättade jag för älsklingen att jag har pratat med trumisen i sabaton nog om detta nu vi har ätit gott och drukigt gott så man har gått upp flera kilon denna sommar 
 
Men nu är det en massa att göra vi fick lägenheten
jag hopars vi kan får lite hälp av våra goa vänner dom är nog trött på att vi ska flytta igen
men förhoppningsvis blir det ingen mer flytt efter denna  jag har lite ångerst dels för jag blev sjuk
som att det är en grymt massa att göra sen ska älsklingen in på sina behandling 
som jag försöker följa med dom flesta gångerna och sen var lägenheten ganska liten
så får inte plats med så myckert och sen finns det inget föråd detvar nog det värsta 
visst vi kan sålla en del men visssa saker vill man spara som man har fått som minne m,m
ska sktiva på kontraktet på fredag jisses hur ska vi hinna jaja bara försöka vara posetivt
det löser sig nog nehe nu in och vila lite så jag kan komma till jobbet i morgon 
ha det gött alla få se när jag hinner skriva nästa gång puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0