Iam back !!!!!

 Ja vad har hänt sist
Jo vi har flyttat japp vi fick lägenheten så nu är det kaos i hela lägenheten
som att vi flyttade i helgen det var jobbigt för vi hadde så kort tid på oss
så man är helt slut till sist visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta 
men vi har fått bra hjälp av våra goa vänner är så tacksam för dom
hade inte klarat oss utan dom 
men en sak är säkert här blir ingen mer flytt på åratal om ddet blir någon 
lägenheten är fin men ganska liten så gästrumet fick inte plats med någon säng 
men vi kan ta in sängen från färådet och montera ihop den  så får den stå i mitten av rummet 
men vi har åxo en dubbel luftbar madass så bara att välja ja nog om det 
vi har en massa flyttlådor att packa upp men just nu är man helt slut 
och idag har vi inte hunnit med detta
min älskling har varit i karlshamn hans ungdomsvän körde in han 
och jag har varit på möte vi ska inte vara kvar där vi är så nu vet vi vart vi ska
dom delade på oss så vi ska var på tre olika ställen 
så i morgon ska jag titta på det bara gilla läget 
så nästa vec ska jag börja så få se hur det går 
nehe nu börjar jag bli hungrig så dax fixa lite mat 
ha det så gött allers puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0