Blääää och åter bläääää

 Ja det är en god morgon 
fast jag skrev bläääää en del saker är bara sånna just nu 
men tycker jag är god i mod änn då 
jag känner ingen stress bara trött den här flytt tog längre tid änn vad jag trodde
men man mäste släppa på tyglerna ibland så man får ta det som det är 
Det blir säkert klart så småningom 
Min älskling har haft lite otur
han fick en stor grej på foten så stortån och den jämte  fick sig en törn 
sen ramlade han av fyrhjulingen på jobbet men som tur stod den still men skrapade upp armbågen
sen slog han i bardisken här hemmma jag trodde hela huvudet skulle spricka 
där blev jag rädd nu hoppars jag att det inte blir fler olyckor är nog nu 
 vi köpte ju en tvättmaskin med inbyggt tumlare gissa vad som har hänt ????
jo tvättade gjorde den  men tumlade gjorde den inte gissa om jag blev glad *NOT*
vi var nere och klagade älsklingen var inne han kom tillbaka och sa nu har han sagt hur man gör
ööööö jaha hur då och han berättade jisses tror dom jag är helt bakomfötet 
det har jag ju gjort men men blev lite sur för det värkade som dom dum förklara en 
så jag åkte hem och gjode som dom har sagt 
gissa vad som hände japp samma sak blött nu blev jag riktigt sur en hel ny tvättmaskin 
men sen tänkte jag jaja kan ju alltid tvätta sagt och gjort skulle jag göra detta 
men gissa vad ?????
Det började spruta från kranen ut på golvet jisses nu fick jag panik
men till sist kunnde jag stänga av vattnet var bara till att torka upp allt vattnet från golvet 
jaha nu kunde jag inte tvätta i helgen *SUCK*
visst kan ju gå och kolla om det finns en tid i tvättstugan
men va fasiken har man köpt en tvättmaskin så vill man ju tvätta hema Grrrrrr
  Ja nu på måndag ska jag på ett annat jobb 
för det andra ska läggas ner så nu ska jag visst jobba på ett litet tvätteri
var och kollade på det förra vecan jisses vad litet och varmt 
jaja bara gilla läget finns inte så myckert att säga till om
men var nere och fixade par rediga jobba skor 
och i morgon ska min älskling in till karlshamn igen
och jag tänker köra in han dom får säga vad dom vill han ska ha 6 ggr till
sen skulle det bli en pause tror han hoppars det för det skäl lite tid men han är viktigare 
så får det andra komma sedan
 Var hos min diabetes sköterska i vec men det var inte bra 
allt var fel till å med sänkan som jag aldrig har haft problem med så det var verkligen inte roligt 
men  hadde det lite på känn har varit väldigt myckert sista tiden men jag hoppars vi blir klar snart med denna lägenheten så jag kan fokusera lite mer om mig själv m,m
nähe nu har jag inte tid att sitta här mer ska fixa disken sen middag
och har tänkt plocka upp några lådor som att både jag och älsklingen är helt slut i kroppen så bestämde vi att vi bara tar några lådor om dagen
ja dom dagar han ska in till karlshamn blir det nog inget upp packart då är han rätt trött 
och på måndag när vi har kommit hem skulle dom komma upp och kolla tvättmaskinen m,m 
ni får ha det så gött allers puss och kram 
Bye bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0