Äntligen !!!!!

Nu undrar ni säkert VAD!!!!!!!
Jo det ska jag tala om i morgon ska jag och min älskling på ett härligt äventyr
ska bli så skööööönt helt ensamma bar jag och min älskling ska bli så helt underbart 
sen har jag varit med lite vänner i vecan har varit så gött inga måsten 
nja min älskling var tvungen hjälpa hans mamma med en sak men jag satt kvar i bilen 
jag har inte tänkt att göra en massa måsten nu ska jag tänka på mig själv
 han kom efter jag tutade på han det var ju varmt i bilen 
sen idagt var vi och tittade på en lägenhet vi står som nr 2 den var ok
men väldigt litet vardagsrum och fanns ingen plats till köksbord köket
som att det bara var en smal gång typ sen hade dom ingen aning om föråd 
dom vet inte om det finns något men det såg inte ut att det fanns något 
min älskling frågade på kontoret åxo men hon hittade inget heller 
skumt om det inte finns föråd borde alla ha lägenhet eller om det är radhus
det ska inte ha någon betydelse vad ska man sätta grejorna som inte får plats i trädgården eller?
jajaja nu ska jag inte grubbla om det nu ska jag och älsklingen ha mysigt 
och hans mamma och syster och kille har visst åkt till växjö några dagar
så man får hopars man får lite lungt så man bara kan få njuta
man kan ju alltid stänga av mobilen så blir det ju riktigt tyst och lungt
så nu tassar jag ut för denna gång
kanske hoppar jag in efter helgen och berättar hur det gick 
ha det så gött alla puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0