Vad händer idag !!!!!

Ja en ny dag och nya utmaningar men först berätta våran tur vi gjorde i söndags 
det blev en del körande men var en trevlig tripp fast att inget var öppet så var det änndå trevligt vi stannade på flera trevliga platser vi stannade första anstaleten vid galtsjön för jag behövde sträcka på benen tog lite kort med kamran och en pisse pause
sen fortsatte vi färden till blomstergården i eriksboda man kunnde inte se så myckert men nu vet man var det ligger och på vägen vi körde fanns det en kyrka som jag gärna hadde tittata lite närme på plus en skogs väg slinga så vem vet kanske tar man en tur på det
jag såg en skylt på att man kunnde få se älgar två kilometer där vi var
så jag passade på att köra dit en smalgrus väg och när vi väll kom fram så var det åxo stängt 
och inte fick vi se några älgar
men vi såg en massa hjort skulle ta kort men då kutade iväg med en väldigt fart så hann inte 
sen åkte vi till ronnyby på spahotelet och tog en pause med lite dricka och pisse pause
vi passade på att sitta ute på deras balkong och njuta av solen en stund
för nu ville jag ha en längre pause är inte van att köra så myckert 
det var härligt bara njuta av solen sen när vi hadde vilat ett tag så åkte vi hemåt 
körde i ett sträck hem till toddes för att äta för nu var man rejält hungrig 
vi körde hemifrån vid 10 morgonen först hämtade vi älsklingens syster och kille 
sen skulle jan tilll gulf sen åkte vi hämtade mamma sen åkte vi och tankade 
sen var det bara tuta och köra och vi var på toddes vid 4 och sen skulle det handlas i affären 
innan allaskulle köras hem så vi var hema vid halv sju tiden 
Nu ska jag berätta lite vad som har hänt i vec 
Var hos läkare och kollade min syn m,m för transsportstyrelsen ville detta 
jag hadde fått bättre syn på vänstra öga änn förra gången för ett år sedan 
jag hoppars det blir lungt på den fronten nu för värden är bra
jag får bättre och bättre för var gång jag kommer dit
och jag har verkligen fått kämpa med mitt körkort men läkaren sa att det är lungt 
dom kommer inte ta mitt körkort det är bara nya rutiner dom har nu 
och sedan så gjorde min älskling lite blodprover när jag var inne vi tog två flugor i en smäll
sen har vi åxo klippt oss i vec och då passade en god vän att dyka upp när vi inte var hemma
typiskt för det var ett tag sedan hon och sin man var här jajaja det kommer säkert fler tåg 
jag har lite funderingar att färga håret åxo rött hihihi men har inte bestämt mig ännu
och i går vad min goa gumma här en stund trevligt 
min älsking sitter här och skruvar på sig han undrar om vi ska till ikea eller inte 
man har ju inte så myckert pengar och sist jag var på ikea så sa jag aldrig mer 
men har ju lovat hans mamma att hon skulle få se nya ikea
och nu fick jag ett mess i mobilen det var min gumma om vi skulle till ikea 
så det blir nog detta *hum *undra om hon vill följa med åxo hon pratade om det går
om vi skulle åka att hon ville följa med då får hon sitta fram hoss mig
och älsklingen och mamma bak det låter bra det hahahahaha
nähe nu får jag nog fixa till frukost sen in iduschen så vi kan åka 
ha det så gött alla så höres vi puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0