Bankilibank

Ja jag behöver ju inte tala om vad rubiken betyder 
Det har ni nog räknat ut börjar bli tröttsamt på den fronten ja det finns andra saker åxo 
men det bryr vi oss inte om just nu 
när jag tittar ut är det mulet men ser ut som att solen försöker sticka fram
så det får vi hoppars på 
vi tvättade igår så få se om jag hinner med att vika tvätten sedan 
men snart ska jag ta lite frukost och en duchs innan vi ska iväg 
det blir inget kaffe för min del för då får jag bara springa en massa på toa
och det har jag ingen lust med jag har fortfarande inte ring min gumma i småland ännu 
ska försöka att hinna med det åxo 
nu är det snart påsk vad ska ni göra till påsk?vi funderar att åka till småland 
men det tar lite i mot som att min pappa brukar få mig ledsen och dårligt samvete 
så inget är riktigt klart ännu så vi får se men har ju inte varit hemma på flera år 
skulle vara skoj på ett sett men får tänka lite till på detta 
nähe nu ska jag kila vidare så ni får ha en härlig lördag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0