Arg som ett biiiiii

 Japp idag är jag Arg 
Först ska jag tala om att ja mådde inte bra igår så var hemma från jobb 
och idag mådde jag lite bättre men hadde en grym skallevärk
men i morgon ska jag försöka åka till jobbet 
jag ringde min älskade pappa var kul att höra från han
men han hadde visst andra planer till påsk plus han gjorde så man blev ledsen 
jag förstå hans frutation i mellan åt men jag blir så ledsen när han säger ledsama saker 
det ska en dotter inte behöva höra nej ingen för den del man blir så ledsen
så när vi la på  var jag riktigt ledsen
 min älskling skulle tvätta idag men var lite sen så jag gick ner och skulle börja med tvätten
Hadde någon snott våran tvätt tid jag blev riktigt förbannad jag behövde tvätta innan påsk 
när min älskling kom hem så gick han och ringde på den dörr som hadde tagit våran tvätt tid 
ingen som öppnade då blev jag ännu argare skrev ett argt lapp och hängde på dörren
nere i tvättstugan men om det hjälper vet jag inte men nästa gång kommer jag anmäla
den idiot som tar våran tvätt tid Grrrrrrrrr 
men av ren ilska så slapp jag min huvudvärk alltid något 
och jag lungnade ner mig när jag pratade med min goa vän
jag frågade om hon vågade ringa när jag är så arg hon bara skrattade (hon är modig hon)
hahahahahahaha vi fick satt upp en ny tid i morgon samma tid
nu hoppars jag att inte dom snor den åxo för jag jobbar till elva och tiden börja elva 
jag hadde igentligen inte tid med detta
som att jag ska hämta min älskling i karlshamn på sjukhuset 
jaja dom får vänta tills jag kommer han ska ta skiktrönken +prata med sköterskan efteråt
Min pappa ringde upp igen han frågade om jag hadde några aktier på telia
vad menar du ja försökt ringa dig länge nu hihihihi det var då jag pratade med min goa vän
han sa att det var ok vi kunnde komma till påsk
så glad jag blev,,,,,, så nu blir det till småland ska bli kul var ju längsedan
och sedan får jag försöka bita ihop när min pappa pratar dumt
får skämma bort han lite så kanske han blir lite gladare 
nähe nu måste jag sluta ska åka ner och hämta älsklingens mamma
hon ska följa med han på morgonen i morgon 
ja en sak till vi spelade bingo i söndags vann inte ett skit varken ute eller inne 
ha det så gött så hörs vi puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

OjOjOj! Här har det gått hett till minsann! ;) Nåja! Ibland klickar det till och känslorna tar överhand och att du blev fly förbannad över att någon norpat din tvättid kan jag ju förstå. Du skulle stoppat tvätten och tagit ut den. Det kan ju faktiskt också vara så att den personen tagit fel på dag och inte medvetet snott någon annans tid?
Så om du haft en dålig dag och både varit arg och ledsen, så slutade det ju ändå bra. :)

Själv fick jag ett glädjande och efterlängtat besked, så idag kan inget påverka mitt goda humör. Och imorgon åker jag till älsklingen i Växjö och på torsdag åker vi tillsammans hem till mig. Med vetskapen av att vi kommer få 5 hela dagar tillsammans, så känns livet rätt gott just nu. ♥

Kör försiktigt när ni åker till Småland. Jag hoppas ni får en riktigt trevlig påsk tillsammans med lille papsen!

KramKram!♥

Hoppas du får en

2014-04-15 @ 17:15:52
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0