Äntligen Fredag !!!!!

 Skönt att det är helg nu 
Men det blir ingen vilo helg denna helg heller har en massa att göra 
I onsdags var jag på mammografi inget kul men är ju ett måste 
är inte så att jag tycker det gör så där ont bara pinsamt som att jag är så stor bystat 
så dom är stora och otypliga så hon har inte lätt at få dom på plast
så när skulle ta på sidan fick hon be om hjälp blev lite rädd först tänkte först att hon såg något 
men nu är det bara vänta och se vad resultatet blir bra hoppars jag 
var ingen vidare väder denna dag regnade både dit och hemvägen 
får hoppars det är fint väder i morgon när jag ska kolla synen och fixa progesiva glasögon
i karlshamn älsklingen ska med och hans mamma ska göra lite andra ärende åxo
så det mesta av dagen går till det och på söndag ska vi gå på bingo för det är sista gången 
för denna gång sen kommer det tillbax i höst någon gång tror jag det var 
nähe måste kila nu fixa en macka innan ska se på glamour 
ni får ha det så gött och en trevlig kväll och helg puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0