Ubs redan ny månad !!!!!!

ojojoj redan ny månad vad tiden går
Nu har hösten komit jag gillar det med alla fina färger m,m 
Det är ett tag sedan jag var här jag har ju inte mått så bra
jag har jobbat på det en hel del som att jag har mått så dårligt av allt som har varit
 men sakta men säkert har jag börjat komma tillbax så jag hoppars allt löser sig
så man kan komma vidare
är så glad att jag har mina vänner som stöttar mig m,m
men jag har en speciell vän som har stöttat mig under denna tid
är så glad att jag har henne
skulle inte klara av komma tillbax så fort om hon inte fanns i mitt liv
vi har så kul tillsamans när vi ses m,m
har verkligen varit min stöttepelare finns alltid där när det behövs m,m
och ger sig inte när man mår dåligt
ja är verkligen en sann vän att ha
tack för du finns min undererbara gulliga vän glad att vi har hittat tillbax till varandra
efter en lång osamstid( för över ett år sedan}
vår vänskap har bara varit stakare och stakare
jag önskar alla hadde en sådann vänskap för det behöver man 
Kramis till alla mina vänner som finns för mig 
Ni vet vem ni är 
I morse kom min goa vän med frallor och vi åt frukost ihop det var trevlig 
och nu sitter jag och väntar att min älskling ska komma hem 
så vi kan äta lite middag
sen kommer hans syster hit och ska umgås med oss överdagen
 så kommer hennes kille vid halvsju och tar en kopp kaffe efter jobbet
innan dom åker hem 
så det blir en bra dag idag 
min axel och arm har blivit bättre skönt det har fortfarande lite ont
men inte så myckert  som innan
 sen har jag varit hoss diabeters sköterskan i onsdag 
Nu undrar ni hum var du inte där för ett tag sedan jo men tog fel dag
så jag fick betala 350 kr i stället för jag missade dagen som jag trodde det var
fast det inte var skit kul jag har aldrig tagit fel dag eller missat en tid innan 
men nu gjorde jag det visst så är det när man inte är hundra av sig själv 
Jag ska se om jag får lite tid över i helgen och titta in till mina bloggvänner 
var evighetersen jag tittat in men hoppars ni förlåter mig ????
ska försöka titta in lite mer men är så myckert just nu 
ni får ha det så gött alla så hörs vi nästa gång jag kommer in 
va rädda om er puss och kram 

Kommentarer
Postat av: m

<3

2013-10-05 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0