Solen tittar fram så fint

 Solen tittar fram så fint men kallt är det ute änndå
Jag sitter med en kopp kaffe och väntar på min goa vän ska komma
hon skulle bara tvätta klart först sen dyker hon upp 
jag har sovit dårligt i natt men det är ju så när det är kaos  i våra liv just nu
men vi tar ett steg itaget så ska det nog gå 
min älskling har pratat med några av grannarna om den här festen som var förra helgen 
det var visst bara vi som inget har hört vi var nog helt nerslagna som en klubbad säl för 
vi har inte hört något men blir ju lite rädd för sig själv kan ju komma in en inbrott tjuv 
och vi skulle inget märka var ju som det hus som brann på våran baksida för ett tag sedann 
det märkte vi inget av heller för änn polisen ringde på dörrren
och dom fick ringa på ett tag innan vi hörde lite kusligt  *Hum* 
undra om vi skulle höra brandlarmet ,,,, ja det skulle vi nog göra (Hoppars jag)
Kom ni ihåg att jag berättade att vi tömde vårat ena förråd för ett tag sedan 
och min älskling släpade hem en massa lådor som han skulle sortera
 mmm dom står fortfarande kvar över  allt är lite trött på det nu kan ju inte städa ordentligt 
känns som man bor ett flyttlägenhet men får hoppars allt lungnar ner sig snart 
så man kan bli klar med lådor m,m jaja jag vet jag hoppar fram och tillbax det jag skriver 
men ni har nog vant er hur jag skriver nu 
nu kom min goa vän så nu får jag sluta ni får ha en trevlig helg 
ha det så gött puss och kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0