Inte min dag idag

Ja idag är jag inte på topp
allt käns bara Blääääää 
men tänkte bara hoppa in lite snabbt och skriva 
ni får ju vara med på alla mina sidor fast den sista tiden tyckwer jag nog min sida av mig 
är pest och pina mitt inre bråkar med mig ganska ofta just nu  Urk 
jag har fått en utböjning på min hand flata när man trycker på den gör den ont
men den är inte så stor just nu så jag väntar lite och ser om den inte försvinner av sig själv 
idag pluggar jag hema men det vill inte som jag vill 
känner mig nog stressad som att min svägerska kommer hit snart så stressar jag nog lite mer 
änn jag ska sen är det ju en massa måsten jag måste göra innan som att hinna
bädda ducsha och diska 
men just nu sitter jag med en kopp kaffe och skriver av mig lite så kanske jag mår lite bättre 
vi ska åka tillm karlshamn idag så jag får prova åka med deras nya bil
som att min svägerska ska in och rönka sig jag som hatar sjukhus men man kan ju alltid 
gå ute lite en tur 
i morgon ska jag frukostfika med min goa vän ska bli trevligt hon har haft en dunderförkyldning 
i vec så har inte ses så myckert men det finns ju telefon så vi har ju språkas där
men är ju inte riktigt samma sak så jag ser fram imot i morgon
hon är ju inte helt återställt men det gör inget skulle det bli att jag får en förkyldning 
på köpet så gör det inget det kan man få änndå på andra ställen 
nehe nu hinner jag inte sitta här måste skynda mig att göra mina måsten 
vi hörs till nästa gång ha det gött puss och kram 
 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Lätt att stressa upp sig lite extra när det är mycket på gång samtidigt. Oftast ställer vi högre krav på oss själv än vad omgivningen gör.

Hoppas du det blir en bra dag för dig i slutändan. :)

Kramisar!♥

2013-10-10 @ 11:31:24
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0