En ny vecka !!!!!!!!

Bläääää va trött jag är sitter här med mitt kaffe 
Det var seg att komma upp idag så jag bestämde mig att inte gå till körskolan idag 
Sen sitter jag och funderar varför tiden inte vill vara med mig?
Jag fattar inte alla som hinner med tiden och rutiner
min tid och rutiner är är helt bortblåsta
jag har svårt att få den rätt är det något som stör mig så kommer den efter
eller så vill jag för myckert  och inte hinner med vet inte 
Jag skulle gjort ett morgon urin men glömde det totalt i morse så jag fåt försöka i morgon igen 
vi tvättade igår så ska försöka vika ihop tvätten innan middag
fast lakanen och påslakanen får min älskling hjälpa mig med
sen ska jag ta disken från kvällen åxo innan jag börjar med maten och klockan bara går och går
sen ville min svägerska att vi skulle till deras föräldrar men jag känner jag inte har tiden på min sida 
som att jag är hemma idag så pluggar jag hemma på mitt disanstest 
och min älskling tog ledigt i morgon och då går han till sina föräldrar när jag är i körskolan
sen ville hon att vi skulle hälsa på jans föräldrar på torsdag åxo när vi har följt med dom till karlsham
men jag tror jag hoppar det blir bara en massa fika m,m och har gått upp i vikt så vill nog slippa det
så dom får följa med hem till oss i stället om dom vill där kan jag styra fikan bättre
så då kan dom köra till hans föräldrar i morgon
Min goa vän har gått och blivit dunder förkyld
den stackaren hoppars hon blir fri från den snart så vi kan ses igen
saknar henne men tur att det finns telefoner så man kan prata 
jag vill inte bli förkyld nu som att jag måste tänka på min körskola 
jag hoppars verkligen att det blir bättre denna gång när jag ska köra 
för nu har jag bytt bil och tagit automat i stället för deras bilar var förstora för mig 
jag hadde svårt att nå kopplingen och se dödavinkel m,m 
som att jag har korta ben och armar och rund så ville det sig inte riktigt
och lagt ner så myckert pengar på detta så nu provar vi detta 
deras atomat var inte heller så bra för jag satt som en kolli kunde inte röra på mig satt så hårt fast 
men så min gulliga söta goa vän hjälpte mig så det löste sig
är verkligen tacksam att ha sånna vänner 
jag vet inte om jag har skrivit om mitt teori prov jag gjorde för ett tag sedan jag klarade det inte 
fick 50 skulle ha 52 suck men nu måste jag köra upp först innan jag kan boka en ny tid 
får verkligen hoppars jag klara det denna gång så man inte får börja om igen 
orka är ganska slut så jag hoppars det löser sig 
ubs vad tiden går får nog sluta nu om jag ska hinna med allt
innan ska fixa middagen ska ju hinna in i duschen åxo kom jag på
Ha det gött alla och krya på dig nu min goa vän saknar dig 
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Hej vännen!
Det var ett tag sedan jag kikade in här, men du kanske inte har bloggat så mycket sista tiden eller så har jag missat dina inlägg? Jag tycker du är en riktig kämpe som inte ger upp ditt körkort, utan på det igen bara. Det är ju precis som du säger, skulle du ge upp nu så har ju allt du lagt ner varit förgäves.
Bra att du kan säga nej till saker när du själv känner att du inte hinner. Det är så viktigt att våga säga nej, men ack så svårt för många av oss.

Håller både tummar och tår för att det ska gå vägen nästa gång. Massor av lycka-till-kramisar till dig, vännen!♥

2013-10-08 @ 16:11:44
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0