Brrrr lite ruggigt idag

 Ja nu dricker jag inte så myckert te 
men tänker på en speciel vän som gör det jag fördrar ju kaffe men vad gör det 
bara man trivs med den vänskap som man har så 
jag sitter och små fryser lite och det brukar inte vara vanligt när det gäller mig 
men jag är trött och seg idag är nog för mycke tankar i min hjärna just nu 
I går ringde min goa vän på telefonen på kvällen hon frågade hur det gick
och då började jag bara gråta och gråta ( vuxen kvinna ska ju inte gråta hum )
men till sist fick hon ur min dag då frågade hon när jag skulle köra idag 9,10
ja men då hinner jag innan jag ska iväg ska åka vid elva
jag kan följa med dig och se hur du kör m,m jag blev så glad innerbords 
för saken är den jag vill helst inte be om hjälp eller annat har så svårt för det 
jag lyssnar gärna på mina vänner när dom har tufft och ger råd och förslag 
och ställer upp,,, det jag kan
 men sen när det gäller mig själv så är det lite knepigare så jag är lite svår där 
men kommer man in i mitt inre så kan dom få vänner läsa av mig vad jag vill eller inte 
och hon är en av dom som förstår mig riktigt bra hur jag funkar
och det är jag väldigt glad och tacksam för 
Så hon var med mig och hon gav mig så myckert beröm fast jag gjorde lite små fel
men var skönt att höra lite ros åxo så när vi var klara och hon klarade sig helt skinnad från min körning skulle hon köra tillbax bilen för vi pakerade där man körde upp
som min lärare skulle hämta en där som hadde kört upp så slapp han gå tillbax
och hämta den andra bilen
och när hon skulle starta bilen så funkade den inte vi fattade ingen ting
men sist så såg hon att jag hadde glömt att sätta den i parkering hahahaha
det har jag aldrig glömt innan men nu hadde jag 
men till sist kom vi väg och flinade
min vän tänkte ställa billen på bussstationen som att hon skulle ta bussen sen om en timme
gissa vad som hände japp hon glömde bort det och blinkade in mot körskolan
jisses vad vi skrattade men vi skulle ju till buss stationen
vi tar en extra ragga runda sa hon så skrattade vi
och när vi kom till rondellen sa glöm nu inte buss statonen så började vi skratta 
ja så är det när vi är tillsamans så blir det en massa knas och skratt
nehe nu börja mitt huvud bli tung så nu slutar vi här 
ha det gött alla puss och kram 
vill tacka er som skriver här hoss mig och stöttar och ger råd uppskattar detta 
det värmer i mitt gammla hjärta <3
Bye bye 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Vad härligt med förstående vänner som erbjuder sig att hjälpa till. Ibland så saknar jag en riktig tjejkompis! Har inte haft någon på många år. Är svårt att lära känna nya vänner när man går hemma i sin ensamhet och min Fibro har också gjort sitt till när det gäller det sociala livet.
Jag är helt övertygad om att du kommer att få ditt körkort. Ta den tid på dig som du behöver för att känna dig trygg bakom ratten och låt inte andra stressa dig. Vi är alla olika och man ska inte jämföra sig med andra.

Bamse kramis!♥

2013-10-17 @ 20:59:28
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0