Blir så arg på mig själv

Idag var det inget kul på körskolan Bläääää
Jag tror att min ångerst börja sakta men säkert komma fram ont i magen m,m
Jag börja undra om jag någonsin kommer fixa det förbannade körkortet 
idag fixade jag inte ens pakera riktigt eller hur man backar ut idag hadde jag stora problem
brukar jag inte ha inte pakera iallafall men nu bara blev det fel och nu vet jag inte hur jag ska backa antagligen vrider jag på ratten för myckert eller för lite och glömmer att gasa samtidigt typ
jag orkar inte med att bli kuggad en gång till är så trött på allt och skulle gärna få slippa det nu 
och är inte så långt tid att jag ska köra upp om jag nu bestämmer för att försöka
men jobbigt när man har lagt ner så myckert pengar och tid så vill man ju inte misslyckas igen 
nu vet jag snart inte vad mer jag ska göra ????? kanske är för dum för detta????
och får man inte en förståend uppkörnings lärare så blir man kuggad på lilla minsta 
men man är ju inte full lärd om man skulle få ett körkort det tar tid sådant
men ibland känns det som att man måste det
och man blir ju nervös när dom sitter där och den ser bärska ut eller inget säger
då känns det som att man har blivit kuggad 
jag försöker att tänka att det är någon annan som sitter där men lite nervös blir ma ju änndå
nehe nu ska jag sluta och försöka tänka på något annat 
ha det så gött puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Ge inte upp gumman, nu när du kommit så långt och lagt ut en massa pengar. Om du ger upp kommer du bli mer besviken på dig själv, än du blir om du blir kuggad. Då kan du ändå vara stolt över att du försökt och gjort så gott du kunnat. Du fixar det, förr eller senare! Och dum är du absolut inte, bara lite nervös och vågar inte riktigt tro på din egen förmåga. Men jag tror på dig!

KramKram!♥

2013-10-16 @ 23:08:26
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0