Ännu en ny vec !!!!!!

Lånad bild 
Jag hinner inte med att fixa in lite blider på denna sida så fick bli en lånad bild
Helg har varit full ös så har inte hunnit slappna av något men det gör inget
trivs ha folk runt omkring mig nu ska jag berätta lite om helgen 
i fredags var jag och frukost fika med min goa vän men jisses vad tiden gick fort
vips så va man tvungen att gå hem 
i lördags var min älskling ute med jobbet och åkte gokart och grillade korv 
och jag låg och slöade vid tv och helt plöstligt var det min goa vän
hon ville jag skulle följa med på en tur så det var bara skynda sig att göra sig start klar 
hennes kille har en atutomatare så han ville visa lite hur den funkar m,m 
gulligt av dom men han kör som en biltjuv hahahahaha är ju inte så glad att åka med andra 
men det gick bra för min goa vän va mån om mig och sa till han att han skulle tänka på mig 
hon är så omtänksam tur att ma har henne som förstår sig på lilla mig *ler* 
det är så att jag har fått låna hans bil och provat på körskolan
men andra gången jag hadde den så skakade ratten när jag skulle köra snabbare
och och lät konstigt  så var lite därför vi tog en tur så kolla om den gjorde lika dant för han 
och det gjorde det så vilken tur att vi kom på att prata om det så han skulle kolla upp det 
över helgen så idag hadde jag den körde som en gud hum undra vad han har gjort 
kanske pussat för myckert på bilen så den snäll hahahahaha 
nja han har nog lagat det som var fel  
jag har tänkt på en sak jag som inget körkort har kan så myckert om bilar
att jag fattar när det något fel konstigt va hahahahahaha
är så tacksam att jag kan få låna den bilen är bättre för mig m,m 
 sen var dom inne och drack kaffe ja int min gumma 
för hon dricker inte kaffe det som är så gott 
och i söndags var vi med peos syster och kille till hans föräldrar
så fick jag se hans föräldra hem åxo kanske var på tiden
för jag har snart bott här i fyra år ja i maj 
men vi var först i väg så jag kunnde köpa lotter till dom
och gissa vem vi stötte på när vi var på väg till bilen japp min goa gumma och hennes kille
vi kan visst inte vara utan varandra förlänge fniss
så vi pratade en liten stund sen åkte vi det var trevligt hoss hans föräldrar
dom bodde fint ute i naturen 
I lördag har det visst varit fest hoss grannen 
och vi har sovit igenom allt men såg värre ut när vi vaknade 
dom har slängt ölburkar och massa fimpar på gården
och slagit sönder en del av kaporten vägg
blod innne i trapphuset på en vägg och blod stänk på våran ytterdörr 
tömt ut brandsläckaren i trapphuset  och vakten hadde visst komit två ggr 
och höll på till halv fem på morgonen och vi hadde inte hört ett skit 
då undrar ni ööööö varför vi inte vaknade vi har alltid radion på när vi ska sova 
skönt att ha lite musik på och på kvällen hadde vi hört att dom hadde fest grannen
lite dovt musik som att vi bor på ännden så hör vi inte det lika bra 
men att vi inte har hört slagsmålet konstigt som att det var vid våran dörr
som att vi hadde blod stänk på dörren och en massa på väggen det tycker jag är konstigt 
vi sovver visst hårt när vi sover hua 
nähe nu börja jag få skriv kramp så sluter för denna gång
ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye
ps hoppars ni kan läsa vad jag har skrivt blir lite hoppigt m,m 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Ojoj! Någon har verkligen haft fullt upp i helgen, men med lite otäckt avslut. Tur ni sover gott även när grannarna festar och bråkar. ;)

Själv har jag haft en lugn och mysig helg tillsammans med kärleken. :)

Hoppas du får en fortsatt bra vecka. KramKram!♥

2013-10-14 @ 21:32:04
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0