Trött och åter trött

 Ja kanske ska visa ett livs tecken 
Ja jag lever men som vanligt är det bara för mycket det har hänt en hel del sen sist 
mi älsklings pappa har gått bort så hans mamma bor här just nu en månad och 2 dagar 
så man hinner inte med så myckert än laga mat och plugga m,m som att visst bara jag som kan laga maten 
men i bland känner jag mig stressad då blir det dagens eller något annat
 och hans syster ringer stup i ett så man får ju ingen ro Grrrrrrr
i bland undrar jag vem tänker på lilla mig 
ja min älskling har åxo fyllt år men har inte hunnit köpa något till han men det få bli när tiden finns 
men jag köpte en tårta till han i allafall på liljas alltid något 
ja och teorin ska vi inte prata om blev kuggad igen stressen kommer smygandes
man har ju bara två månader på sig och är inte det lättades få någon att köra en
för dom man har ju annat åxo
och körskolan ska vi inte prata om där får jag klara mig själv vissa ställer dom upp för och vissa inte
men jag har min goa vän som brukar ställa upp men hon har ju åxo sitt och ibland krockar det 
men änndå glad jag har henne
och peos syster kille jobbar ju skift så är svårt få hjälp när tiderna inte passar in 
jag har fått bolla fram och tillbax för att få en tid som passar  men inte lätt när man är beroende på någon
jag är så rädd att tiden ska gå ut och att jag inte klara mig jag orkar verkligen inte gör om allt
har lagt ner så myckert pengar jag måste vara trög som inte fattar proven
jag har 97 procent på kör skolan 
och mina distans test har jag nästan alla rätt 
men sen när jag kommer till teori provet så fomelera dom på ett annat sett och då fattar jag nada
 
ja och fars dag har det ju åxo varit
jag sände ett fint kort med en massa lotter till min pappa 
ja och snart är julen här hua vad tiden går jag hänger inte med alls
nehe bäst att fixa till kvälls maten så dom andra två får i sig lite mat 
men nu har jag visat lite livs tecken sen hoppars jag att det inte dröjer för länge till nästa gång 
men jag försöker fixa tider och plugga så jag ska klara det 
ni får ha det så gött puss och kram till nästa gång 
 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Ojdå, vännen vad du har mycket runt ikring dig just nu. Jag hoppas verkligen att du får till det när det gäller körkortet, men förstå att du känner dig stressad. Du får helt enkelt ta det viktigaste först och låta annat vänta lite, så som bloggen t ex. Du är inte mer än människa och du måste få tänka på dig själv lite också.
Kan du inte prata med älsklingen om hur stressad du känner dig? Han har väl tankarna på annat håll efter att mist sin pappa och med sin mamma boendes hos er. Om man hjälps åt så blir det ju lite enklare.

Jag håller tummarna för att allt ordnar sig till det bästa för er alla. Må gott!
KramKram!♥♥♥

2013-11-19 @ 18:02:11
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0