Trött i skallen

Idag är min skalle trött 
varit myckert idag 
Min goa vän kom efter hon hadde varit på en arbets interjuv på förmiddagen 
jag hoppars att det går bra för hon vill gärna jobba där 
sen mitt i det hela så var vi äntligen och hämtade min bil
som vi var och tittade härom dagen 
är så glad att jag har henne har hjälpt mig otråligt myckert hon är guld värd 
och bilen kommer ifrån hennes killes arbete
han var så snäll och talade om när dom hadde fått in en bil som skulle passa mig 
så jag är nog skylldig han en massa kramar
men han springer mest när jag vill ge han en hahahahaha
han är som en snabb vessla när man vill bjuda han på en fniss
 dom bägge har varit med en tur och dom kom levande fram 
hahahahaha jag spännde mig en del som att det var ju ett tag sedann jag hadde kört 
lite mer änn en månad men vi kom levande fram alla så det var ju bra 
och min goa vän visade åxo mig hur jag skulle tanka så få vi se om jag klara av det nästa gång 
och sen har dom hjälpt mig med allt det praktiska som ska fixa så man kan ju inte ha det bättre
men några längre sträckor vågar jag mig inte på just nu 
ska se om min älskling ska få en liten tur i helgen  om han nu vågar åka med mig 
Peos mamma är fortfarande kvar 
och idag fixade jag fiskgratäng och potatis som dom skalade innan idag
blev lite sen middag idag men så kan det vara ibland 
snart är det första advent 
verkar som alla är i god tid jag har inte ens börjat ska försöka dona lite i morgon 
peos syster och kille kommer i morgonförmiddag och äter frukost med oss 
peo ska få lite hjälp i förrådet få upp lite saker 
och sen ska jag se om jag kan få putsat våra fönster åxo man kan ju snart inte se ut ur dom 
och inte har jag börjat med julklappar m,m och tiden brukar ju gå så fort 
första gången i år som vi har fått en julgran på våran gård det var på tiden 
sen är det julskyltnig här på södndag jag har aldrig gått på den här 
så vem vet kanske går jag på den i år 
nähe kanske skulle jag gå och läsa min bilbok så jag fattar lite om den 
ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis och lycka till med bilen, julskyltning klart du ska gå, puss kram

2013-11-29 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0