Passar på !!!!!!

 Ja jag passar på att skriva några rader 
för svärmor tittar på spåret och det är inget för mig och min älskling är på hokey 
jag kan fortfarande inte fatta att jag har körkort nu
jag hoppars att jag snart kan hitta en bil så man kan få ta lite små turer
är ju ett tag sedan jag har kört nu 1 månad sen
men jag har fått erbjuden att låna en gods väns kille få köra hans jätte snällt
men jag hoppars jag snart kan ha en egen
men i början blir det bara små turer så man kan vänja sig
vet ni som hände dag 
mitt i när jag och älsklingen höll på att städa som bäst 
så la damsugan av typiskt vi köpte en billig för 10 månader sen för 499
så höll den inte längre  Grrrr och vi ska ha besök här i morgon typiskt tänkte jag 
men min gulliga svär mor tog med älsklingen och köpte en ny  vilken tur 
jag fick ett brev i dag från transportstyrelsen jag tänkte men körkortet har väll inte redan kommit 
men nääää det var det inte
som att jag fick göra ett nytt kort när jag skulle ta teori provet för det andra var visst för mörkt 
så det var en räkning så lite paff blev jag men men bara betala
nehe känner att mina äggstockar värker är nog snart komenist vec på gång
så jag slutar här ni får ha en trevlig helg puss och kram 
 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0