Mysigt det ser ut

 Vad har hänt idag 
Jag vaknade lite efter sju var ute på våran altan och vad hörde jag jo 
fågel musik blev lite paff att jag hörde hur dom sjöng så här års men fint var det 
men jag tyckte det var kallt så gick snart in igen 
sen hadde vi peos syster och kille här på frukost så hela familjen sammlad mysigt 
sen skulle peo och jan putsa fönster men vi hadde inte så myckert fönster puts kvar 
så jag fick åka ner till netto och peos syster följde med som att ho skulle till apoteket
och det gick bra men hadde svårt att baka ur från våran pakering så tog lite tid 
sen tyckte hon att jag satt lite förlångt ner så hon var nog lite orolig om jag såg något 
hahahahahaha men hon kom hem levande igen så det var ju bra
sen har jag tvättat och fått upp alla julgrejor så allt står i en röra och det gillar jag eller 
nja inte så myckert mendet får gå
alla fönstern är klara och fått upp julgardiner i köket och tv rummet
och middagen är av klarad det fick bli spagetti och kötfärssås går snabbt och lätt att fixa till  
jag har gjort till ett hel kopani så när jag har skrivit klart här så få jag frysa ner såsen
sen ska jag bara fixa till tvätten och vika in allt och lägga in
 och fixa till disken sen blir det inget mer för jag är redan trött 
nu börjar kenot snart så jag får sluta här
för vill ju in och se det kan ju vara att man har turen med sig och vinna lite 
hadde ju suttit fint så här till jul men jag tror inte att det blir något 
men man kan ju alltid hoppas
sen tänkte jag skulle kolla på julkalendern i morgon och se om det ärnågot att ha
förra året satt jag fastklistrat  när det var och det är inte vanligt att jag gör det 
så vi få se hur det blir i år få kolla vilken tid det är ???????
obs vad tiden rinner iväg ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0