Jag är så glad idag

Jippiiiii är så glad idag 
allt löste sig så jag kunnde åka och ta min teori 
min svägerska kille körde han fick jobba in tiden när vi kom fram stod det att vi fick pakera 2 tim
så vi gick så jag skulle ta provet men mitt kort var för mörk så jag fick göra om det
och jag som ingen borste hadde jaja det få bli som det blir
och när vi väl kom in så fick vi inte sitta vad vi ville suck jag fick mot dörren med ryggen
och jag som inte gilla sitta så jag inte kan se jajaja bara gilla läget
jag hadde ganska myckert tid på mig över så jag gick tillbax lite och kollade
jag har aldrig vågat ändra något men gjorde det denna gång två frågor
men om det blev rätt eller fel vet jag inte
så när det var tolv minuter kvar så tryckte jag jag blev så nervös var rädd att det sket sig
men gissa vad 
Jag lyckades jag blev god känd fick 55 detta var nog den gladeste dagen på länge
min svägerska kille vågade knappt titta på mig han visste inte hur det gick jag sa jippi klarade mig
så glada i hågen gick vi till blen gissa vad vi hittade där japp en p bot men va fasiken
vi hadde inte sett pilen en bit ner så den var på 400 spänn
den betalar jag sa jag för jag är så glad så det var min första p bot hahahahahaha
seen åkte vi och fixade en tårta
min goa gumma som bor här som har hjälp mig så myckert har jag ju lurat
så jag var ju bara tvungen att berätta för henne på vägen hem gissa om hon blev glad
hon hadde ändå en dröm förra natten jag skulle få skjuts och jag klarade mig
men jag klarade göra en vit ljug över tele igår till henne
min älskling blev lite sur att jag hadde lurat henne men det blev ju en glad över raskning ju sen
när jag var nere på körskolan så ringde min svägerska kille till min älskling
att bäst att sätta på myckert kaffe för jag klarade mig inte fick 51 så det var nära men inte godkänd
så när vi kom in så berättade jag om p boten och sen fick han mitt teori lapp jag du fick 51
jag var tvungen gå ut i köket så jag inte avslöjade mig så jag stod med ryggen i mot 
så när han öppnaden kändes som flera minuter men till sist sa min älskling men du klarade det ju
gissa om alla var glada då sen kom jag på men jag är ju hungrig så jag bjöd alla ut och äta 
sen när vi kom hem så åt vi tårta och drack kaffe 
och en hel drös grattis hälsningar på fb det värmde 
jag har åxo ringt min pappa och berättat så nu tror jag ska ta och ringa min gumma i småland
så nu får ni ha det puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Jippi! Stort grattis en gång till! :)

Kramar om...♥

2013-11-20 @ 23:04:38
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0