Vad glad jag blir!!!!!

nu när jag skulle blogga såg jag det jag hadde skrivit när jag fyllde  år
har kommit tillbax och jag som trodde det försvann helt för när min goa vän kom så försvann allt
så trött jag blev men nu vips så kom det fram vilken tur
men som ni förstår nu om ni läste om min födelsedag så han jag varken äta middag eller diska
som att min vän dök upp hon hadde talat om för mig att hon skulle jobba eftermiddagen
så hon kommer innan men det hadde jag redan glömt hon kom med fina liljor till mig
sen fikade vi och pratade en stund
sen när hon hadde åkt så kom lena och jan och peos föräldrar var åxo med vi hadde trevligt en stund
och min gumma från småland ringde och sjöng så fint till mig ja så det blev en bra dag
och på måndagen kom en annan god vän till mig där fick jag en fin blomma med kruka i roslila styket
jätte fin ja blomman var i lila har ingen anning vad den hette dom fick med sig tårta hem
som att dom skulle hem och lämna sina varor men vi fick pratat en liten stund det var trevligt
jan och lena fick jag keno lotter en på 2 dagar och en på en vec ja inte så myckert vinns ännu
men man kan ju hoppars det kommer en liten visnst sen fick jag tre olika sockerkakka formar  och jordgubbar sen fick jag ett kort av peos föräldra och 200 kr det hadde dom ju inte behövt
som att jag fick av dom när jag var tvungen att betala in skatten
nu äntligen har jag fått beviljat så jag får köra jag körde i måndags en stund hua vad nervös jag blev
det gick sådär men förhopplingsvis blir det bättre jag skulle kört igår
men jag kännde mig inte riktigt pigg på det och det regnade åxo
och sen har vi noll ställt mina prover jag ligger under gränsen får hoppars det blir bättre denna gången 
 
 
idag har jag inte varit i skolan hadde en såddant ont i huvudet
men hoppars jag kan gå i morgon min goa vän var här en stund var trevligt saknade henne 
och snart kommer jan och lena så nu måste jag sluta ska vika lite kläder innan dom kommer 
ni får ha en härlig dag få se när jag hinner komma in igen ha de gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0