Ubs redan ny månad

Vilket härligt väder idag riktigt sommar värme
Tänk va tiden går jag har helt missat dagarna nu är det snart helg
 tack alla för omtanke om mitt mående men jag mår bra
jag bara skriver av mig hur jag mår och känner
och det finns säkert andra som mår som en annan och kanske värre
men jag tycker det är skönt att skriva av mig sen kastar jag bort det som jag tycker jobbigt
så jag har det ok
jag har slängt bort det nu
 nu ska jag berätta lite om vec vad som har hänt här i måndags var jag hoss läkaren
och skulle få mitt hälsointyg och hon kollade åxo ett nytt syn test
och fyllde i alla frågor som skulle göras
och hon sa till mig att det ska inte bli några hinder att jag skulle få ett körkort
sen kollade vi mitt långtids socker åxo och det hadde gått ner mer nu
så nu ligger jag på 49 så det var ju posetivt
så när jag kom hem så såg jag att hon inte hadde skrivit sitt insingnaler
så då fick jag ett bryt nu får bara inget mer gå fel
så stackars min älskling fick gå ner och fixa detta sen skickade vi väg det
så nu hoppars jag det löser sig och i tisdag frukost fikade jag med min goa vän 
 och igår på förmiddagen när jag just skulle gå
och peo skulle till sina föräldrar så ringer det det var min goa vän
hon undrade om vi ville komma och grilla nja sa jag ska ner och plugga sen är jag trött
men hon var envis och sa men du behöver göra lite anat åxo komma ifrån lite m,m
så vi bestämmde att vi ses när jag har pluggat klart hon är ju fasiken lika envis som en annan
fast vi hadde det trevligt med go mat och kaffe hehehehehe
det är tur att någon kan få itu med tanten när man inte kan själv hahahahaha
och en sak till det var ju första maj igår det tänkte jag inte på alls
ja mitt hjärnkontor är inte riktigt som det ska är riktigt slut i huvudet 
och idag var jag och pluggade några timmar men det ville sig inte alls
så i morgon ska jag bara vara hema tror jag
peo ska gå ner och betala min körskola för jag orkar inte sen få vi se hur det går 
nähe nu ska jag se lite film min goa vän sa att jag ska titta på denna det var en rolig film 
jag och comedi är inte på samma våglängd alltid så vi få se hur det går
ni får ha en härlig torsdag puss och kram 
Bye bye 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0