Hej å hopp

   Ja jag vet har inte varit här på ett tag 
och det blir inte så myckert nu heller men tänkte berätta lite vad som händer 
jag var nere på körskolan i onsdags gick  så där var inte så många timar
som att jag började få ont i äggstockarna brukar få det när röda vecan ska komma
sen har jag inte pluggat något dom andra dagarna nu som har varit
har bara tagit det lungt och har haft lite besök en av dagarna
sen är det ju åxo marknad denna helg
men jag har inte varit där
min älskling har varit där varje dag i helgen och är nere nu åxo
 men jag är inte myckert för det med en massa folk m,m
och vill bara ta det lungt  som att jag ska till körskolan hela dagar nu fram över
 så nu blir det ännu mindre tid här
men ska försöka komma in i mellanåt och berätta hur det går om jag orkar och tiden finns
får hoppars att det blir bra och jag fixar detta 
nu måste jag bara berätta vet ni vad som hände härom dagen 
jag satt lungn och ro på min datastol
sen skulle jag bara dra fram den lite nämre datan
och Vips så knäcktes armstödet jag hadde den i min hand 
gissa om jag blev paff var jag så stark tänkte jag nääää så tänkte jag inte jag blev skit rädd
så nu sitter man på en köks stol och får ont i bakre delenen skit kul  NOT
så nu vill jag att det ska komma in lite tur i mitt liv åxo
nehe nu ska jag packa ner lite böcker m,m som jag ska ha med i morgon 
ni får ha det så gött puss och kram 
kommer in när jag kan 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good luck kära du,

2013-05-13 @ 06:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0