Härligt väder

Jag sitter här och njuter av en kopp kaffe mmmmm
och vilket väder vi har haft i dagarna ma kan tro att sommarn börjar närma sig härligt 
men min kropp vill inte vara med just nu nacke och axlar värker som bara den
men inget kan ändra på mitt humör just nu jag mår ganska bra just nu med mot gångar och allt 
me radion står i högsta ljud nu och skriver här då kan det ju inte bli bättre* LER*
jag glömde berätta här om dagen i onsdags så fick min älskling ett knäpp
han gick upp klockan sex på morgonen  när han var ledig gissa vad han gjorde ?????
han städade han diskade damsög och skurade golvet och plockade 
så när jag kom upp så var det rent han är gullig min älskling man kan ju inte göra bara älska han 
ja nu till annat jag har tagit det lungt i helgen med pluggandet och bara att vara skönt 
peos syster och kille kom i lördags och skulle hämta peo dom skulle gå på medvind  här på orten 
fråga mig inte vad det är för det vet jag inte och jag ville inte med
men det som trista var att dom gick in med skorna peo tittade lite på dom
då sa han syster du har inte damsugit idag  va
nej  sa min älskling så fortsatte dom att gå in med skorna
och när jag tittade sa hon ja men dom är nya och inte skitiga *SUCK*
och min älskling som skurade golven i onsdags och jag som brukar gå barfotad
det blir inte grus på skorna när man är ute och går elller så jaja
i söndags så var jag nere och pluggade och peo gick till sina föräldrar medans 
det går sakta med säkert nehe nu skia jag ta och sluta för snart kommer min goa vän 
ska bli trevligt alltid skönt med lite socialt umgänge och nästa vec kommer jag inte vara hemma 
så myckert och några vec framåt nu hoppars jag mina papper kommer snart
 men jag ka gå på teorin kursen och se om jag kommer fatta lite mer
sen får vi se när jag 
försöker på mig körkortet
men ta det ska jag för jag har betalat intersiven så denna gång ska jag inte ge mig 
Ha det nu gött alla goa läsare och vänner och njut av vädret vi har puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ja men visst blir man mycket gladare och fylld med energi när vädret är vackert, även om man har ont här och där. Det blir liksom lättare att stå ut med det som är jobbigt när solen skiner.

Imorgon åker jag och döttrarna upp till Stockholm. Tjejerna ska gå på konsert på Friends arena och vi ska bo hos min son som nyligen flyttat bara 10 minuters gångväg ifrån arenan. Helt perfekt! :)

Blir inget bloggande för min del för än vi är hemma igen i början på nästa vecka.

Hoppas det fina vädret får bestå, för det är vi alla värda.

Ha det gott, vännen, så hörs vi av framöver. Har inte sett dig på FB på ett tag, men ibland så undrar jag vad som avgör vilkas uppdateringar man får se eller inte? Kikar man i hos vänner som man inte hört något ifrån på länge, så upptäcker man ofta att de visst varit i farten?

Massor av kramar till dig, vännen!♥

2013-05-06 @ 14:12:32
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: Anonym

kram vännen du fixar det ..

2013-05-07 @ 09:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0