Det är ingen vanlig dag idag!!!!!

Ja det var ett tag sedann fullt upp som vanligt 
men nu sitter jag här med en kopp kaffe och bara tar det lungt en stund 
I dag är det inte någon vanlig dag idag är det min dag men blir ganska lungt 
peos syter och kille kommer och en god vän till mig som jag vet
jag är inte så duktig på att bjuda jag känner så vill man komma så får man det
och vill man inte så får man göra det
och sedann kan man ju åxo ha annat för sig eller bor längre bort
det var en hel del på fb som har grattat mig man blir verkligen glad för det att man tänker på lilla mig
sen har jag fått lite medelande på mobilen åxo
sen ringde min älskade pappa åxo kul att han kom ihåg mig han var lite låg idag
men jag klarade av att inte bli ledsen idag..... är ju inget kul när sina nära och kära inte mår bra
men förhopplingsvis blir det bättre hoppars jag 
ute är det inget vidare väder det spö regnar som bara den men det kan ju behövas
för det har ju varit några härliga dagar med värme var så varmt så man var dyngsur på kläderna
jag hatar att svettas så jag gillar bäst när det är lagom varmt 
 ja som ni vet så älskar jag tulpaner och lila 
så idag får det vara tulpaner på sidan nu ska jag berätta lite vad som har hänt i vecan 
ja jag har varit på körskolan hela vecan och igår åxo en stund lite börjar jag förstå 
så nu i vec som kommer ska det nollställas så får vi ser hur det går hoppars det går bra 
annars bara ta nya tag sen har jag riks 1  24/5  kl 14-17
 men jag tänker inte sätta mig i bilen som vänder upp och ner
eller den som man fåm känna på hur en krock går till
jag har varit med om en allvarlig bilolycka förr och några små så det får räcka med det 
sen strular mina papper fortfarande så jag har inte fått köra ännu
jag tycker det är trist 
alla andra får köra  och då blir det långa dagar med pluggande m,m
men jag hoppars verkligen att det löser sig snart 
 Min älskling har fått lite tider på när han ska iväg 
till växjö kolla sin syn hans mamma följer med det var ju snällt
sen lite senare fram i juni något ska han operas i karlshamn så här händer en massa 
så man blir ju lite stressad mer eller mindre men det går säckert åxo bra men man 
är ju inte mer änn människa så man blir ju lite orolig 
ojojoj vad klockan går nu måste jag kila och äta lite och diska innan mina gäster kommer 
ja juste jag var och beställde en tårta jag tog en annan tårta änn jag brukar göra 
det blev en päron tårta så nu hoppars jag att det är god
ska försöka komma ihåg att ta ett kort på den så n får se hur den ser ut
men just nu är mit liv i en ännda karusell så mitt huvud är inte riktigt som det ska vara
ja just det måste bara säga en sak till
 
kollade på melodifestivalen heja heja Danmark vann och det är ju mitt modersland nähe nu måste jag sluta för ubs nu kom min goda vän 
ha det så gött och en bra dag puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0