Trött idag

Det var ett härligt väder idag
men senare blev det ombyttligt det snöar nu
och  jag som ville ha vår nu jaja bara gilla läget och kallt är det åxo brrrrr 
min goa vän var här i måndags vi fikade och hadde trevligt
 och peo var i karlshamn det blev operation för den växer så nu få vi vänta på det 
inget trevligt men måste man så måste man jag kommer vara orolig den dan det blir
men går säkert bra men tycker änndå det är jobbigt man är ju rädd att det ska gå fel eller något 
och igår var jan här och hälsade på lena var inte med hon var sjuk vi hadde trevligt 
och idag har jag bara varit trött det mesta och fryser
jag hoppars nu inte att det är något som håller på att smyga på mig 
ja så har mina dagar varit nu får ni ha en trevlig kväll puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Vädret är verkligen ombytligt nu. Igår hade vi en jätte härlig vårdag och idag har det snöat hela dagen, så nu har vi ca 1 dm nysnö. :( men som du säger... Det är bara att gilla läget.

Skickar med en varm kram till dig. ♥
natti natti!

2013-03-14 @ 00:18:28
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0