Söndag 17/3

Idag har det varit fullt upp som vanligt
med tvätt och bäddat rent m,m
sen var jan här åxo ställde upp och köra oss så vi fick stor handlat
jisses vad det ska vara dyrt jämnt men nu har vi handlat så vi klara oss några vec
jag tycker det är jobbigt att stor handla jag blir så stressad av det vet inte varför men blir det 
men nu är det klart skönt det... peos syster var inte
med hon är fortfarande dunder förkyld
igår var min goa vän här en liten stund på dagen det var trevligt som vanligt
men hon var trött satt och gäspade hela tiden hoppars inte det var jag som var tråkig hihihi
nja tror inte va  jag som orsakade det hon har många bollar i luften så kan förstå att hon var trött
Idag fyller min goa väns man år GRATTIS 
men sen vet jag en sak till är någon annan som fyller år snart och jämnt åxo
hum undra vem det kan vara hehehehe undra om man ska hitta på lite bus då fniss
dom kommande vec är det myckert få se om jag hinner titta in ska försöka 
nehe nu hiner jag inte sitta här mer kom på att jag har inte ätit så myckert idag 
stackars min älskling han måste vara hungrig fixa till lite mat sen tv 
ha det gött och en härlig söndag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0