Solen är här Jippiiiii

ÅÅÅÅ vilken härligt väder 
sitter här och lyssnar högt på musik och bara vara känner att jag behöver det just nu
för jag är helt uppe i varv vet snart inte var jag är.... så nu får jag trappa ner lite
så idag tar jag bara dagen i en lung snigel fart så jag kan få tillbax mina krafter igen 
i söndags skulle vi till peos föräldrar men jag blev så stressad av allt
så till sist fick peo och dom andra åka dit själva men senare på eftermiddagen 
så kom peo och hans syster och kille hit och vi åt glass och pratade
Igår skulle jag fika med min goa vän
 men på morgonen men jag vaknade av att jag fick kramp i mina vader jisses vad det gjorde ont
peo fick massera det blev lite bättre men sen mådde jag så dåligt att jag började må illa m,m 
så messasde om hon kunnde komma hit i stället
så kan hon köra förbi liljas och handla en macka till mig och en god kaka
så får hon pengar när hon kommer så hon var här och fikade och det var trevligt
Igår fyllde åxo en god vän år 
jag grattade henne på fb
och senare på dagen ringde jag åxo sjöng en lite trudelutt fast jag är ton döv hahahahaha
se om jag kan ta en dag och kila dit men annars får det bli ett senare tillfälle 
är ju lite myckert just nu peos pappa fyller ju i morgon få se när vi ska dit 
jag hört att vi visst ska ställa om klockan snart till sommar tid få kolla när det är 
och snart är det visst 
Påsk snart 
ja här blir det inget firade för jag har ingen tradition här nere hemma hadde jag det
med min familj eller goda vänner men här är det annerlunda men det gör mig inget 
nehe om jag skulle ta och hoppa in i duschen och sedann bädda
ja för det har jag inte heller tagit itur med ännu
och sedann ta disken och sen förberedda middagen som vi ska ha senare idag
som att peo inte är hema 
ha nu en härlig dag i solen om ni har det ha det gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0