Japp nu är det gjort

Solen har tittat fram idag åxo
men vindarna var kalla för det blåste en del när jag var ute 
Igår hadde vi besök av peos syster och kille va trevligt 
Idag fyller peos pappa år 75 år men det blev inte att vi åkte dit som att peos syster blev sjuk
men det kommer fler tåg 
Gissa vad jag har gjort????? japp nu har tanten gått ner till körskolan och skrivit in sig
 
 kostade 1400 det är ju alla fall ett steg och i morgon ska jag gå ner och ta syn testet
och sen har jag köpt så jag kan läsa hema och det kostar 150
sen har jag åxo betalat in så jag får köra och det  var 220 så nu blir det en massa pluggande 
men ska försöka kunna se om jag kan komma in lite då och då för jsg kommer inte stressa 
jag vill vara helt säkert jag kan teorin några lunda innan jag tar intesiven men ska nog tala om 
hur det går när jag kommer dit 
snart kommer min gumma åxo från småland och det ser jag verkligen fram imot
den 5 april smäller det ska bli så skönt att ha henne här  vi ska åxo på 50 års kalas när hon är här
peos syster kille har fyllt så då blir det galaj jag är inte myckert för sådannt
men jag kan ju alltid plocka lite disk och gå unndan lite om det blir för myckert 
men en sak är säkert jag ska njuta varje secund hon är här 
nu har jag inte så myckert mer att berätta ni får ha en härlig kväll puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon min gumma!
Ja nu går tiden fort, hade önskat jag skulle stanna mycket längre jag behöver detta. Blir säkert trevlig p kalaset, Bra att du har skrivit in dig
Puss kram

2013-03-28 @ 06:47:50
Postat av: AprilSus

Vad bra att du skrivit in dig på körskolan! :) Jag lovar att hålla hårt i både tummar och tår för att du ska få ditt körkort inom en överskådlig framtid.

Ha nu en riktigt härlig påsk, min vän!
Många glada påsk kramar från mig till dig! :D

2013-03-30 @ 10:22:44
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0