Hohoho

Ja det är ju ett tag sedann jag satt här 
vet inte varför men tiden bara rinner ifrån mig just nu
myckert pluggande m,m
om ni har varit här så kommer ni nog ihåg att jag berättade om min pension sparandet
idag fick jag ett brev av banken att dom var väldigt ledsna att dom hadde skickat ut fel brev till mig
och att det inte hadde ställt till det för mig dom skulle bara veta vilken hjärt slurp jag fick
men jag var ju uppe hos banken och pratade med dom så fick jag ju veta vad som hadde hänt 
så då blev man ju lungnare 
och i fredags var jag och frukost fikade med några vänner
det var trevligt men var ju tvungen lämmna dom tidigare som att jag hadde en 
telefon tid att läkaren skulle ringa gissa vad som hände 
ringde inte tillbax hur kul var det
sen hadde jag åxo fått ett brev hem att provarna inte visade något 
tycker jag är lite konstigt som jag regerar så starkt på vissa saker
men tycker nog om man har en tele tid så ringer man 
jag slutade äta min allergi tablett idag men nu i kväll så började klia i ansiktet och fingrarna
och började bli dö varm allså så det bränns så jag tog dom igen
jag tänker gå vidare med detta för något är det men just nu orkar jag inte 
Ihelgen hadde vi besök av mina svärföräldrar 
det var trevligt
och sedan har jag pratat med min gumma åxo i småland
va skönt att få prata lite med henne åxo hoppars vi kan ses snart
börja gå långt tid nu mellan varven 
ja just det såg på melodifestivalen åxo tittar ju alltid på slut finalen 
va paff jag blev att det bara va en kvinna med i finalen resten killar 
ja det var visst killarnas år i år jag tyckte det var ok dom sa va med 
han som vann va duktig men jag hadde en annan favo 
  lånad bild japp yohio
fast det fanns många som var bra så 
 
 
 
idag har jag haft kaffe besök på morgonen det var trevligt 
och i morgon kommer en annan vän till mig på förmiddan så här har vi fullt upp
sen ska min älskling ta bussen i morgon på förmiddan ska till karlsham till läkaren 
så han är lite nervös det kan jag förstå så få jag höra när han kommer hem hur det blir 
om han ska opereras eller vad och på efter middagen kommer peos syster och kille
oj oj va klockan går nu måste jag kila måste hinna duscha med innan farmen börjar 
ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hejsan! Nu har jag tagit mig tillbaka till bloggandet så smått. Hur ofta och mycket det blir återstår det att se? Skönt för mig att du inte varit jätte flitig medan jag haft min lilla paus, då blir det inte så mycket för mig att läsa ikapp. ;)

Skönt att det ordnade upp sig med din bank och att du tycks ha haft en fin helg.

Kramisar!♥♥♥

2013-03-11 @ 22:45:23
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0