Hjälp va rädd jag blev!!!!!

 I förgår fick jag ett brev från banken 
att all min personsparande har försvunnit och jag skulle kontakta min bank och kolla vad felet var
tror ni jag blev skraj JAPP det blev jag gick upp direkt och pratade med dom
tog lite tid men sen såg dom vad det var
jag hadde visst lite fonder m,m som jag hadde fixat för länge sedann när jag bodde i småland
och då drar dom 125 kr varje år men som att jag inte hadde den summa på banken just då
så strulade till sig lite jag har inte tänkt så myckert på mina persions fonder
som att banken alltid kollade det men det var ju i småland
och här har jag ju aldrig haft någon bank kontakt på det visset här
sen sa hon åxo att dom hadde skickart ut en felaktig blankett så allt är frid och fröjd nu
men jisses va många tankar det gick igenom mitt huvud då
så jag fick en tid på banken så jag var där igår så fick vi ändrat lite m,m
så det löste sig till det bästa
men där i mot har jag ett bankfack i småland som jag inte har sagt upp som jag bara betalar för
men tyvärr har jag inga nycklar till de så jag får lösa det senare
och kolla vad det kostar att säga upp den som att dom måste borra upp allt
men som sagt det får jag ta en senare tid
som att jag är arbetslös så har man varken dom pengarna och resa kostar åxo
då kanske ni tänker men du ska ta körkort ja det ska jag
min älskling lånade mig dom pengarna så betalar jag tillbax när jag har fått ett jobb
för det är nog lättare få ett jobb om man har ett körkort hoppars jag 
Japp i morgon ska jag ha frukost fika
med ett par goda vänner det ska bli trevligt men tyvärr blir det inte en lång sådann
som att jag har en telefon tid klockan elva
lite trist som att jag inte har sett tjejerna på ett tag så hadde varit kul att sitta lite längre 
men kul att få träffa dom änndå om det bara är en liten stund 
nehe nu ska jag kila vidare ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0