Hjälp redan söndag

 Jaha redan söndag inte klokt 
jag har ju inte hunnit vara här något och jag som hadde en massa och säga
men nu är det bara bort blåst känner bara stressen krypa fram
så detta blir bara ett stress skrivade ner
förlåt ni som tittar in men just nu är det bara en hel massa måsten och störade moment i mitt liv
 så man blir ju mer eller mindre trött på detta
nu väntar jag på att midagen ska bli klar i ungnen
sen ska jag åxo skynda mig att hinna med en duchs åxo
för vi ska i väg till peos föräldrar några timar 
jag har fortfarande inte hunnit med gå till körskolan se om kan göra det i vec 
men i morgon ska jag fika med en god vän och det ska bli skoj 
ja just det jag ringde pappa härom dagen men han var inte hemma
men pratade med en annan och allt var bra med pappa så det var ju skönt 
nehe nu ska jag kila så jag hinner det jag ska ni får ha en härlig söndag 
hoppars eran dag är lungnare puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ojdå! Här är det någon som har fullt upp! Synd att jag inte kan ge dig lite utav min fritid. Har varit rätt gott om det under veckan som gått, men kommande vecka är det lite mer inplanerat. Jag börjar måndagen med en tur till Ullared och det blir ju ett heldags projekt. ;)

Men jag känner igen det där med att inte tycka tiden räcker till, även om förra veckan inte var så tokig. Jag har ju t o m tagit blogg ledigt en vecka för att jag kände att bloggen tog för mycket tid. Det är sånt man får göra ibland, för det ska ju vara kul att blogga, inte kravfyllt.

Hoppas du får en lugn och skön söndagskväll. Vi hörs när vi hörs...
Puss & Kram!♥

2013-03-24 @ 17:56:51
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0