En ny vecka

Japp jag bara hoppade in och skulle berätta
att i morse blev jag arg som ett bi jag skulle kolla på internett banken om mina pengar har kommit
och gissa vad nopp dom var inte där
men vad fasiken va bara ta upp telefonen och ringa och vet du vad dom sa i andra ännden???
jo så här du är 150 i kön vi är 37 handläggare som jobbar på att ta i mot dig så fort som möjligt
Ååååååå SUCK jag väntade och väntade och väntade men till sist kom jag fram
jag blev lite bättre tillmods när jag hörde hon i andra ännden hadde samma namn som jag hihihi
hon berättade att jag får först pengarna i morgon för kom in en dag senare
men så sa  hon något om internett ide hon sa att det var lätt
jojojo jag fattade precsis vad hon menade NOT
 men när min goa vän mår bättre så får hon hjälpa mig
allså jag är ur dum på nya saker men lär mig ganska snabbt
men jag tror att jag är mer rädd att göra fel så då blir det klurigt 
idag har det inte varit många knop har haft ont och seg 
men nu i kväll mår jag lite bättre så jag hoppars i morgon att jag får lite gjort 
nähe mina godingar nu ska jag kila vidare ha de gött puss och kram 
 Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0