Blåser och blåser

 Hua va trött jag är sitter här och gäspar 
det har blåst och blåst som bara den ute riktigt ruggigt 
och nu i kväll regnar det kul va
Dagen har bara varit seg idag har inte haft lust med något idag
vad har hänt här då inte myckert jo höll på att skära av mitt finger igen
shit va ont det gjorde
sen har jag gjort god middag min älskling ville ha ris och kycklig och kurrysås
kycklig är inte min favo just
jag tycker heller om den danska rätten med köttbullar i kurrysåsen
ja det är kokta köttbullar typ mmm gott
sen hände det en sak till våran damsuga pajade typiskt
då fick jag använda mina julklapps pengar till det
det var jag inte glad för jag hadde sparat dom pengarna till att jag ville köpa nya glasögon
jajaja bara gilla läget så han fick gå upp och köpa en damsugare jag sa att han skulle köpa en 
 
 
lia men fanns det???? nopp typiskt jaja bara gilla läget igen
sen när han kom hem med den skulle jag prova den
men allså hallo hur gör dom dammsugare nu för tiden
allså jag är ganska kort  1,58cm men skaftet var ju till pyggmeer va ju skit kort
så man fick ju ont i ryggen frågade om det inte finns längre men ska visst vara så
stackare dom som är långa då
sen när man skulle dammsuga mattan fick man ta i som kung i fosterland
änndå om man ändrade till matta allså dom tänker inte på oss som inte har den styrkan
som tur är så gillar min älskling att dammsuga men änndå
är ju inte alla som har en älskling som min 
min älskling har åxo varit på hokey idag och hemma laget vann 
så han var nöjd när han kom hem
 
Många som är sjuka i min omkrets inte kul 
del mår sämre en andra så man tänker på dom lite extra 
jag har inte blivit sjuk ännu och jag hoppars att jag får vara frisk
men just nu känner jag mig lite nere vet inte om det är stressen eller oro 
jag känner få hoppars det går över snabbt  nehe mina vänner 
nu ska ta och titta på lite  tv fast det finns inte skit men orkar inget annat just nu 
ha en trevlig kväll puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0