Visar lite livs tecken !!!!

 Tänkte hoppa in och visa jag lever 
är fullt uppp så tiden finns inte som jag skulle villja 
jag är helt slut hinner inte med något som jag skulle villja 
är en massa plugganden och körning i fredags gick det inget vidare 
så ibland undrar jag om jag kommer får det där körkortet ?
gissa om jag blir glad när jag äntligen klarar det så man kan fokuserar lite mer 
om mitt liv är ganska super stressad just nu och tyvärr går det ut över mina nära och kära
så det är inte roligt  och inte kommer jag ihåg vad jag har skrivit här eller inte
men hoppars ni har förståelse för mig just nu
och jag är lite förvirrad eller stressad när jag skriver 
körningen i fredags var inte kul det gick inget vidare så jag hoppars att denna vec blir bättre 
och i morgon ska vi till peos föräldrar en stund efter jag har pluggat och kört  
i helgen har jag tagit det lungt men lite gäster har vi haft 
jag har åxo gått ner 4 kg så det är kul 
nu ska jag snart vika lite tvätt och plocka lite m,m men blir bara det nödvändiga 
för jag behöver verkligen denna pause innan de börjar igen med pluggande m,m i vec 
Min älskling fick ringa  jouren igår för våran toa läcker som ett såll
dom var och kollade på den det blir nog en ny toa för verkar som att det inte går och laga
får hoppars att det går fort men vi får se hur det blir med det 
förresten kollade på lets dance  i helgen  jag tyckte bägge var bra
så för min del hadde inte spelat roll vem som vann men  GRATTIS till markoolio  som vann 
nähe nu ska jag ringa min gumma i småland innan ska fixa lite middag  
ni får ha det så gött och en trevlig vec puss och kramiz 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha var jag hemma?... Min mobil är knasig, så jag ringde dig, men toa hmm vad är det för fel, hoppas den funkar när jag kommer.
Ha en bra vecka Lycka till med allt.
Puss kram

2013-06-03 @ 06:25:23
Postat av: Tjockmorsan

Hej vännen!
Nu har det gått en väldans lång tid sedan jag kikade in här hos dig känns det som? Vet inte om du ens märkt att jag bytt blogg? Gav upp min gamla trogna "AprilSus" efter allt tekniskt strul och började om med en helt ny blogg.

Skönt att jag inte är den enda som är dålig på att blogga just nu. ;) Men ibland tar helt enkelt det riktiga livet över så pass att man inte hinner med bloggvärden som vanligt.

Men nu är det ju sommar och det finns annat trevligt här i livet än att sitta framför datorn. Du har ju fullt upp med ditt körkort. :)

Jag håller både tummar och tår att du snart ska stå där med lappen i handen, stolt som en tupp.
Stort lycka till!

Massor av kramisar från mig, tills vi hörs igen!♥

2013-06-11 @ 17:46:33
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0