Tittut !!!!!!

Jajaja jag vet det var ett tag sedann
Men här är det så myckert att jag inte hinner med mig själv
jag har ont i nacke och axlar sitter en hel drös knutar
men jag har varken råd eller tid att gå få masage 
Nu till körkortet jag fixade stads körningen galant
men kuggad på teorin man ska ha som minst 52 jag hadde 48 men gissa om jag blev paff 
som att jag har nästan alla rätt på körskolan men klarade det änndå inte 
och körningen blev jag åxo kuggad så det var trist men den visste jag nog att jag skulle 
så nu får man ta nya tag men är tufft som att man inte har så mycker pengar att röra sig med 
men något som är posetivt är att jag har gått ner 7 kg
 
  Ja jag städar idag för fullt och tvättar 
men nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och skriver till er 
jag har ju inte hunnit med den varan så myckert nu när jag har varit i kör skolan 
min älskling ska börja sin semester på måndag  fast just nu är han sjukskriven till dess
jag ska fortsätta och plugga och gå till körskolan men kommer inte gå varje dag
 men på måndag går jag dit några timmar 
sen kommer min älskade gumma från småland på söndag ska bli så skönt
så man kan få stressa ner lite och må bättre
ja jag har bra vänner här åxo
men pia har jag kännt i så många år och saknade är stor när hon inte är här  love you
nehe nu har jag verkligen inte tid att  sitta här måste bli klar
jag har gäst rumet och altanen kvar och tvätten
och skulle gärna vilja gå in i duchsen sen för det är skit varmt ute
så jag är dyngsur av allt städning och sen skulle vist peos ungdoms vän komma 
japp dom är vänner igen och jag åxo fast det tog tid för han gjorde en ordentlig övertramp 
men hoppars han har lärt sig något av det
sen vet jag inte om peos syster och kille tittar ner något idag 
och min goa malin kommer i morgon och då ska hon hjälpa mig att stor handla
så gumma inte svällter när hon är här förresten jag bad henne ta med sin zumba skiva 
skulle vara kul att prova då sa hon att vi måste rulla ner över allt
och min älskling inte få vara hemma när vi dansar hahahahahaha
nehe nu måste jag kila men ni får ha det så gött
och ni som går på semester nu få ha en trevligsemester och ni andra få njuta av värmen m,m
oich ni som ska jobba få försöka ha det gött åxo 
jag vet inte när jag kommer in nästa gång men hoppars ni förstår 
jag hinner inte ens vara på fb kanske 1-2 timar i vec
jag som minst brukar vara där par timar om dagen 
puss och kram 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Packat och klart, mmm skivan ligger i väskan så nu så???

Om 8 timmar är jag hos dig,
Puss kram

2013-07-07 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0