Söndag hela dagen

 Japp nu är frukoste av klarat 
vad händer idag då jo jag tänkte vi skulle ta det där berget som jag pratade om förlänge sedann
att jag och pia skulle gå som inte blev av
så idag ska vi ta det om nu vädret håller för det ser lite muligt ut 
och jan och lena skulle visst komma dom är på väg så då får dom åxo upptäcka berget med oss
ja min älskling ska åxo följa med så nu drar vi ut allaihopa hihihi
ska se om jag tar lite bilder på mobilen så ni får se vårat lilla berg
vi tvättade igår och städade men jag hann inte at vika tvätten så det får jag ta underdagen
sen pratades om åxo att vi skulle fixa till  wåfflor
  det var ju ett tag sedann man har ätit det 
men hua vad det blåser ute hör detta som mitt fönster är öppet
undra hur våran tur ska gå det blir nog en utmaning
sen underdan ska se om jag inte kan lura på dom en yatzy sedan hihihihi
och i morgon är det skolan igen några timmar 
det har varit skönt att vara ledig några dagar 
nähe nu har jag inte tid att sitta här dax att fixa till sig så man blir klar 
Ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0