Härligt väder

Nu sitter jag med en kopp kaffe med min ensamhet 
dom andra är ute peo skulle till en speciellist och kolla hans ögon i karlshamn 
får hoppars det går bra
jag är hemma som att vi ska få finfrämat idag min gummas pojkvän 
skulle komma lite senare idag och jag vill hinna med göra lite innan det 
min gumma var med peo och hans ungdomsvän till ett ställe som heter Ivö
ska visst vara fint där jag vet inte jag har aldrig varit där
men får hoppars jag får tillfälligt att få komma dit en dag 
ekonomin är inte den bästa just nu tänk om man kunnde vinna lite pengar
så man kunnde få komma ut och göra lite kul skulle ma behöva just nu men men så är livet
men min älskling kommer ju ute lite är ju bra det
han ska till stugan hoss han föräldrar några dagar jag vet inte när han åker få se 
inte klokt vad tiden går fort min gumma har snart varit här en vec på söndag 
tiden bara rinner iväg fast som tur är så är hon en vec till
 man hör en massar fåglar som sjunger för en 
det är en helt underbart väder ute få se om man hinner går ut lite 
men först fixa till disken sen in i ducshen
och jag sitter åxo funderar vad vi ska ha till middag det här med middag 
är min värsta madröm vad man ska göra m,m gillar inte laga mat 
men får väll rota fram något i frysen och skrammla ihop något 
nehe få ta och sluta här om jag ska hinna med det jag ska 
ha det gött alla mina goa läsare puss och kram till nästa gång 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0