Hallooooo !!!!!!!

Idag blåser det inte så kul för jag hadde tänkt att sitta ute idag 
när jag ska frukost fika med mina två goa gummor liljas 
ja min goa gumma (småland) kom ju hit till oss i söndags
men har tyvärr varit lite kinkig som att jag har så ont i nacke och axlar 
men idag är jag ledig från körskolan men i morgon ska jag ner igen men sen tar jag helg 
ska bli skönt nu väntar vi bara på min goa vän ska höra av sig det gjorde hon nu så vi ska mötas vid halv nio 
så det blir ingen lång bloggande nu måste ju fixa till det sista innan vi går 
men måste bara berätta en sak något som jag retar mig på
förbannade flugor som stör mig över allt 
allså det är ju hur många som helst ett hel harem och inte bor vi på landet 
men änndå är dom över allt mest störande är när man sover 
nehe nu är det dax och fixa sig i ordning ni får ha det så gött 
puss och kram och ha en bra dag 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Låter som du har det rätt bra om man bortser från värken och flugorna. ;)

Ha det fortsatt gott!
KramKram!♥

2013-07-11 @ 15:36:39
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0