Blääääää

Ja så glad är ju inte jag 
vet inte vad det är med mig mår allmänt skit vet inte om det är komenistit vec på g 
eller vad bara på ett sådannt usel humör jämnt försöker vara glad m,m men lyckas inte så bra 
vet inte om det är pressen på mig att det med körkortet och pengarna m,m 
idag har jag inte gått till körskolan ska se om jag är på bättre humör i morgon 
men peo och pia har gått till förrådet som vi har där vi bodde innan
och skulle fixa till där så det som ska slängas i en hög
och det som skulle sparars i en hög och det som ska brännas i en hög 
jag hoppars verkligen dom hittar våra album
annars blir jag ledsen för då har dom kommit bort på vägen
sådannt går ju inte ersätta var ju från man var liten m,m 
 lånad bild vi var ju på himmelberget 
eller jag försökte vi började gå det var brant men det värsta var det emn massa små
stenar och dom bara rullade under fötterna så var inte lätt att gå så till sist fick jag ge upp
lite trist för jag hadde nog klarat att gå upp hela biten annars så det blev ingen bild därifrån
tyvärr när jag vände och börja gå ner från den branta backen så skakade mina ben 
som ett asplöv det tog evigheter att gå ner men dom andra klarade hela vägen 
min älskling ringde nu dom hittade inte mitt album där så tyvärr
så har det försvunnit i toma intet verkligen trist jag som aldrig har försvunnit kort för  mig 
och vi har letat i hela denna lägenhet åxo som man kan ju inte blir mer ledsen för det
så nu finns det inga kort på mig som liten och ungdom  *snyft*
men dom hittade peos album så det var ju bra 
nehe nu dalade mitt humör ännu mer så det är väll lika bra att sluta 
ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0