Vad det inte idag ?????

 Den här dagen har gott kanon fort åxo 
Men jag var seg i morse men vi sju tiden for jag upp och donade lite
innan jag skulle på morgon fika
men när klockan var kvart över nio undrade jag vad min vän hadde tagit i vägen
men min älskling kom in och tog frukost med mig
så jag messade henne och skrev har du glömt mig ????
hon ringde trodde att vi skulle ta det i eftermiddag men det blev visst lite fel på vägen
jag trodde det var på förmiddagen och hon på eftermiddagen
men hon kommer senare hem till mig efter hon hadde haft mötet så hadde vi en trevlig stund
sen vid halv fyra hadde vi besök av en annan vän
så det blev inte riktigt som jag hadde tänkt mig med dagen men det är ju en ny dag i morgon
då kan jag göra det som jag hadde tänkt mig att plugga lite och små pula lite 
nu ska jag ta och fixa lite mackor och titta lite på dumburken glamor börjar ju snart 
har ju varit julaledigt sen ska jag åxo kolla på farmen och se om det är något att ha
ni får ha det så gött puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0