Ute i detta vädret

Idag var jag skita trött
men när jag hadde tagit en rejäl länge länge dusch så blev det lite bättre
som ni vet så skulle jag till ett läkare besök på morgonen
och ute så blåste det och regnade jag hoppars verkligen det skulle sluta med det
när jag skulle gå.... gjorde det  de vad tror ni?
Not... ja något paraply vad ingen ide att ta med
det blåste så det stod härliga tider till och regnade det var inget kul
det piskade i ansiktet så det gjorde ont och blöt blev jag på köpet  åxo
men när jag väl kom till vårdcentralen så blev jag paff helt tomt inne
bara lite sköterskor var är alla kunder det var helt dött
det har jag aldrig varit med om i mitt hela liv
men när jag hadde gått igenom den långa koridoren
så satt en och väntade att den skulle få komma in det brukar ju vara helt smockat
man kan ju tro att man har kommit till ett spökhus eller något Hahahahahahahaha
men när jag väl kom in så berättade min läkare att mina prover va bra
men blev lite fundersam som att mitt blodtryck brukar alltid vara bra men var för lite högt
men jag sa det var nog för det var ganska tufft att gå hit idag i detta vädret
som att jag har en bra bit att gå så hon nöjde sig med det
sen la hon beställningar på min meducin som att dom är snart slut
och sedann ska jag få en tid till asma sköterskan så få vi se hur det går där
bara det jag hoppars inte att det är den sköterskan som jag inte gillar hon är så otrevlig
men det få vi se när vi kommer dit
på vägen hem skulle jag igentligen ha handlat lite
men som det fortfarande blåste och regnade och höll på att trilla om kull flera gånger
så brydde jag inte om det tänk att lilla jag skulle kunna ramla om kull
undra hur det går för min älskling då som är så smal
 men jag passade på att gå in på liljas på hem vägen som att det inte är så långt ifrån oss
och handla lite nyttiga frallor och en varsin kycklingbugett till middag idag
det var år och dar jag har ätit en sådann och tycker nog jag är värd det idag
väl hema så satte jag på kaffe det hadde aldrig smakat bättre som idag
som att man var genom blöt och frösen 
gissa vad det är ute nu när jag tittar ut
japp solen skinner så fint nu
den kunnde inte göra detta när man var tvungen att gå ut fniss
men nu hoppars jag att jag har gått ner ett kilo ner av denna motion hahaha
nähe mina vänner nu kom min älskling hem så dax och fixa lite mat m,m 
ni får ha det så gött och en härlig dag puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Det var ju skönt att du fick ett bra svar på dina prover efter att ha trotsat vädret och tagit dig till vårdcentralen. Jag kan mycket väl tänka mig att kaffet smakade extra gott efter en våt och kylig promenad.

Här har det också blåst och regnat en del, men inte alls som i dina trakter. Men när jag gick ut med hunden nu på kvällen så hade det börjat frysa på. Tack och lov så har den värsta blötan hunnit rinna undan, så förhoppningsvis blir det inga isgator?

Ha en fin fredag, min vän!
Kramisar!♥♥♥

2013-02-01 @ 00:23:06
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0