Trist väder

Jisses vad det blåste igår
och idag är det inget vidare väder blir att sitta inne
men just nu är min älskling och han ungdomsvän nere och pantar en hel massa flaskor
sen vi har haft vid jul m,m
min kompis kom i fredags vi fick pratat lite innan hon skulle vidare sen senare var peos vän här
jag berättade att vi skulle ha rester från igår när peo kom hem
men det ville han inte han ville att vi skulle dela på en pizza så det blev det i stället
ibland blir jag lite trött på min fb har lite kludd med den just nu
men men ska inte dra upp en massa det blir så långdragit då 
jag har skalat potatis så snart ska jag börja med middagen det blir snitzel till och sås
men just nu njuter jag av mitt kaffe
tänkte jag skulle gå in till er och se hur ni har haft det på era bloggar innan jag börjar med maten
ni får ha en härlig söndag puss och kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0