torsdag 17/1

Bilden är lånad
ja nu är frukosten avklarad måste bara berätta igår var jag inte riktigt med vad det var för dag
jag trodde det var torsdag hela tiden jag snöade in på det hela tiden vet inte varför
men jag var hel säcker att det var den dagen
ja nu när man går hemma så hänger man inte riktigt med
och då är det lätt att man blir lite förvirrad
men jag fick pluggat lite igår men det var inte min dag gick inte så bra
så jag hoppars det går bättre idag
sen var peos ungdoms vän här par timar
sen på kvällen var min älsklig på hokey hema laget vann
så han var nöjd och belåten när han kom hem 
vad händer idag???????
 
Se om jag inte ska hinna vika våran tvätt nu
har den fasiken luggit ett par dagar i korgen pluggande tar ju det mesta av tiden
sen är man helt slut i huvud och orkar inte med något annat
tur att man orka laga mat och ta disken och lite små plock
jag har inte så myckert att förtälja som att det händer inte så myckert här just nu 
förutom pluggande m,m
ni får ha en härlig torsdag för det är ju den dagen idag hihihi puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Jag hade också torsdags känsla igår, av någon konstig anledning? *Fniss, fniss*

Är lite nyfiken på vad det är du pluggar? Tror ärligt inte att min sega hjärna skulle kunna ta in så mycket, om det inte är något jag tycker är riktigt intressant eller roligt?

Jag ska också försöka ta tag i vardagsfixet innan jag motvilligt tvingar in mig själv i mitt renoveringsrum.

Ha en bra dag du med...
Puss & kram!♥

2013-01-17 @ 10:59:04
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0