Tisdag 29/1

Ja jag behöver nog inte tala om hur vädret är 
ja jag fick gjort det jag skulle igår så det var ju bra 
Idag när min älskling kom hem till frukost berattade han det var glas halt på sina ställen
så han rammlade om kull men som tur är så slog han sig inte
har ingen lust med en brytna armar m,m
han brukar ha en sådann otur så det bruka sluta så
ja vad händer idag ja det vanliga
men i morgon ska jag iväg och fika frukost med en vän det ska bli trevligt ser jag fram i mot
oj nu kom min älskling hem och jag har inte börjat med middagen
var klockan såååå myckert
jajaja jag hadde ju änndå inte så myckert att berätta så jag kan ju lika bra sluta
men ni får ha en härlig dag och va rädda om er puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0