Söndag 13/1

Jag sitter här och gäspar för mig själv 
Lite segt idag men mår ganska bra idag 
Vi var aldrig hoss jans föräldrar ville vara säker att jag inte hadde kvar något i kroppen 
och vilken tur att vi inte var där dom hadde ställt till med en hel massa
smörgåstårta och efter rätt och bullat upp en massa fika m,m
och jag som har gått upp en massa till jul ja det hadde ju inte varit så bra
 sedan hadde dom visst varit där till två på eftermidagen och var där till lite över nio på kvällen
det hadde jag aldrig orkat med är alltid så när peos syster och kille är med
och som det är dom vi åker med så får man bara gilla läget
fattar inte varför man ska vara så länge
och sedan fyller min älsklings mamma år snart så då ska vi dit till helgen som kommer
och då blir det säkert en del där åxo och en massa timar
som att vi ska åka med hans syster och kille
ska bli skönt när man får ett körkort då kan man bestäma själv när man vill åka 
Igår har jag pluggat det gick ganska ok
som att jag inte har gjort det på ett tag
sedan var en god vän här efter hon hadde jobbat hon jobbade några timar på eftermidagen
vi hadde trevligt som vanligt och man blev lite piggare efter hennes besök
vi få se vad som händer idag vi ska tvätta och jag tänkte plugga lite till
se om jag orka plocka bort lite av julsakerna åxo
och slänga lite gamla julblommor ja dom är ganska finito nu jag är ur usel att ha blommor 
och min älskling ska på hokey idag vid fyra tiden 
nu ska jag ta lite frukost det blir en bit smörgåstårta som jan kom med igår vid halvtio på kvällen 
som tur va vad den lagom för två och dom hadde inte med sig en massa annat med
för det hadde inte funkat hadde bara blivit ståendes och blivit för gammal och slängas sen 
ni får ha en härlig söndag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Det är ju skönt när man ställer in vissa besök och det känns rätt även efteråt. Jag har ju inte heller körkort och blir också tvungen att rätta mig efter den jag åker med, vilket är rätt jobbigt. När jag åker med min pappa, så är det alltid stressigt, då han vill hem snabbt och när jag åker med Elmer vet man aldrig hur lång tid det tar?

Kul att du lade till mig på FB. Jag fattade inte direkt att det var du, för än jag gick in på din profil och såg en gemensam vän, då ramlade poletten ner. ;) Nu måste jag ju säga att jag inte är så där jätte aktiv på FB även om jag kikar in dagligen för att se vad andra har för sig. :)

Ha en fin söndag, vännen!
Kramar om...♥

2013-01-13 @ 12:04:23
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0