Segt idag

Idag är det segt jag är trött och fryser och har ingen ork till något
men bäddat och gjort middag och diskat men sen har det inte blivit mer
vet inte om något är på gång eller bara min kropp som har tagit stryk av allt
kanske behöver lite vila ett par dagar
känns tomt nu när min gumma har åkt men hon har sett till att påmina mig av hennes vitelse här
nu hittar jag inte mina små skålar har letat och letat men dom är inte där dom ska vara
sen är det lite andra saker som har flyttas sig till fel plats kan inte låta bli att skratta lite
när jag hittar saker som inte skulle vara där men få se om jag hittar mina små skålar
annars får väll jag ringa henne eller vänta till hon kommer ner igen jag använder dom ju inte så ofta
 Det var lite trist att jag inte kunnde önskar er
ett gott nytt år  här på bloggen men datorn pajade på julaftonen var inte så skoj
men nu så skaffat en ny så nu ska den väll hålla
men gick inte rädda något så alla mina bilder som jag hadde i datorn är borta mindre kul
men så kan det vara när man inte har spartat i bland
och för jag inte har det för att jag har inte satt in mig hur man gör
men det ska jag göra en vacker dag när jag har ork till detta
så jag vill tacka er som har kikat in och vill följa mig och min vardag 
vem vet kanske känner ni igen er lite????
har ni haft några nyårs löften i år ????
jag brukar inte lägga några för jag kan inte hålla dom en då om jag inte har viljan
men jag önskar detta året ska bli bättre änn det förra
nu när jag inte går på kursen längre
så hoppars jag att jag kan hålla med dom verktygen jag har fått
så jag kan vara den glada jag m,m
 och hoppars på mindre sjukdomar
och att jag ska kunna fixa körkortet
och mer av vikt ner gången
ja ett jobb hadde ju heller inte varit så dumt
ja vi får se vad detta år kommer förtälla men hoppars på en bra sådann
nähe lite tv nu ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0