Överraska!!!!!!!

jag fattar inte varför tiden går så fort
och jag känner mig lite stressad just nu har en hel massa jag måste hinna med
och känns som att man inte hinner blogga som man vill
att det bara blir ner stressad vad jag skriver och man glömmer hälften man ville har sagt
men igår hann jag i alla falll vika tvätten jag sitter och väntar på att potatisen ska koka
och då passade jag på att hoppa in här idag blir det potatis och fiskpinnar och dillsås
var länge sedan vi åt det tycker det är gott min pappa hatade fiskpinnar 
Idag fyller peos mamma år 
och vi skulle dit i morgon
men nu bestämde peos syster att vi skulle överraska henne idag i stället 
så vi få se hur det går för det var ju bestämt i morgon men för min egen del spelar ingen roll 
men nu kan man få lite mer gjort i helgen och ska se om jag inte kan få bort mina julsaker
 jajaja vet har inte plockart bort dom ännu så jag hoppars jag får bort dom i helgen 
nähe mina vänner nu ska jag fortsätta med middagen 
ni får ha en härlig fredag ha det gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0