Onsdag 30/1

Det blev ingen frukost fika idag 
Hon hadde ont i halsen m,m  så vi får ta det någon annan dag
Idag ska min älskling titta på hokey i kväll och jag ska bara ta det lungt i kväll
men i morgon bitta ska jag gå ut och då hoppars jag inte att det är trist väder
jag ska på ett års kontroll då får hoppars allt är bra
man blir ju alltid lite nervös när man inte har någon koll men det ska nog gå bra
här händer fortfarande inte så myckert så har inte så myckert att säga just nu
så går mitt liv sin stilla gång
och nu ska jag ta och fixa lite middag till mig och min älskling
så ni får ha en underbar dag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Jag tror att det är den tiden på året då det inte händer så mycket hos många av oss? Man kanske behöver ladda om batterierna lite efter storhelgerna som varit? Dessutom är det ju inget vidare väder att vara ut i, inte ens för oss med hund. Jag var nyss på väg att tvinga ut både mig själv och hunden, men så dök lillungen upp så lägligt, så hon fick ta ut hunden innan hon blev insläppt. Elak mamma jag är, va? ;)

Ha en fin kväll, vännen!♥♥♥

2013-01-30 @ 15:48:32
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0