Lördag 26/1

iIdag är det tvätt dag 
Sitter och väntar på att kaffet ska rinna ner så man kan få lite kaffe
och huvudet sitter där det sitter med världens huvudvärk och tabbleten vill inte ge med sig * SUCK*
fattar inte den ständiga huvudvärkenska hålla på
sen sitter jag och väntar att en vän ska komma skulle komma nu på förmidagen få se om hon kommer
hon ska i väg till ikea på eftermidagen
och jag ska snart börja med  midagen det ska bli resterna från igår spagetti och köttfärs sås
min älskling var på ishokey igår med hans ungdomsvän så dom hadde det trevligt
fast hema laget förlorade med straff för längning
i eftermidag ska min älskling i väg med sin pappa och hälsa på hans pappa bror i sölvesborg
för hans mamma skulle inte följa med för hon har blivit förkyld och han ville ha sällskap på turen
och jag funderar på att titta på en film på eftermidagen fick hem två nya igår och den ena har jag tittat på
ja lite pluggande blir det nog åxo
oj min älskling kom in med mitt kaffe va snällt han är så go min älskling
ja tiden går fort vi är inne på det 6 året tillsamans nu inte klokt va tiden går
ja så ser min dag ut idag 
ha det gött alla och en härlig lördag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0